بهترین رستوران در بانه کجاست؟

بهترین رستوران در بانه کجاست؟

شهر بانه  شهری تجاری در استان کردستان بوده که  شهر مرزی ایران با عراق می باشد و در نزدیکی شهر سقز است ،  از جاذبه های جذب مسافر در این شهر میتوان به آب و هوای مرتفع و کوهستانی ،  طبیعتی زیبا و از همه مهم تر شهری با جاذبه ی تجاری بسیار بالا اشاره کرد  . این شهر به علت امکان  ارائه  خرید هایی مانند پوشاک ، لوازم خانه و آشپز خانه ، لوازم آرایش و . . . با قیمتی بسیار به صرفه و پائین روزانه افراد زیادی را از سراسر جهت بازدید از بازار و مراکز خرید در بانه جذب می کند. برای دریافت آدرس و تلفن رستوران در بانه با ما همراه باشید  

رستوران در بانه

  مسافران در بانه زمانشان را  صرف گشتن در پاساژ های مختلف ، فروشگاه ها جهت خرید  و  انرژی زیادی را صرف چانه زدن با مغازه دار ها می نمایند  قطعا گرسنه شده و نیاز به استراحتی برای مغز و رفع گرسنگی دارند ، بدیهی است که در این صورت  مسافرین به دنبال رستورانی معقول باشند . در بانه به علت جذب  بالای مسافر دارای تعداد متعددی رستوران در سطح شهر می باشد و هر فردی با شرایط مخصوص خود میتواند رستوران متناسب با شرایط خود را انتخاب نماید و محدودیتی در انتخاب رستوران وجود نخواهد داشت .  

پیشنهاد رهایش کارت کدام رستوران است؟

  ما به مسافرین عزیز  پیشنهاد میدهیم پس از انتخاب هتل در بانه رستوارن هایی را انتخاب نمایند که علاوه بر داشتن شرایط بالا مانند کیفیت غذای بالا ، طعم های لذیذ ، چشم اندازی زیبا ، مدیریتی صحیح و رفتاری خوش با مشتریان ،  داشتن فضایی مناسب برای پارک  ماشین ها  و . . . هزینه هایی مناسب را نیز برای عزیزان در نظر بگیرند ، رستوران های پیشنهاد شده ما برای مشتریان قیمت های مناسبی را در منو غذایی درج کرده اند در این صورت سبب رضایت افراد از رستوران و مسافرت خود میگردند . نکته قابل توجه در این رستوران ها  امکان قرار دادن  خدماتی نوین و ویژه برای مشتریان می باشد ، این رستوران ها امکان قرار داد با کارت های تخفیف را داشته  و افراد با دارا بودن کارت تخفیف میتوانند هزینه هایی کاملا به صرفه را پرداخت نمایند و صرفه جویی بالایی را در خرج مسافرت خود داشته باشند .  

رستوران متین

رستوران متین ۵٪ تخفیف برای تمامی دارندگان رهایش کارت از سراسر ایران آدرس: بانه،ترمینال سقز بانه، رستوران متین شماره تماس: ۰۹۱۸۵۲۶۴۰۰۶

رستوران کاندیش

رستوران، رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار آزادی

کافی شاپ البالو سیاه

رستوران ، کافه و کافی شاپ بانه، خیابان صلاح الدین ایوبی، خیابان صلاح الدین ایوبی

توت طلایی شعبه بانه

 رستوران، کافه و کافی شاپ بانه، بلوار سردشت، خیابان رجایی، خیابان مطهری

بانه ویترین

 رستوران، کافه و کافی شاپ بانه، میدان پانزده خرداد، خیابان ساحلی شمالی

رستوران کردستان

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، خیابان صلاح الدین ایوبی، خیابان صلاح الدین ایوبی

نانوایی حسین فرجی

 رستوران، فروشگاه مواد غذایی، تهیه غذا و کترینگ بانه، میدان پانزده خرداد، خیابان ساحلی شمالی

رستوران برژین

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار توحید

رستوران فرفری

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، خیابان صلاح الدین ایوبی، خیابان صلاح الدین ایوبی

فست فود ستاره

 رستوران بانه، بلوار آزادی

رستوران کباب ساطوری آذربایجان بناب

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار سقز، بلوار سقز

پیتزا وست

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار آزادی

پیتزا آواچی

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار سردشت، خیابان رجایی، خیابان امام خمینی

پیتزا سوشیان

بانه، بلوار هیمن

کبابی سعید

 رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، میدان علامه برده رشی

کافه وب

 رستوران، کافه و کافی شاپ بانه، بلوار هیمن

کافی شاپ و رستوران ایتالیایی راندو

 قنادی، رستوران، کافه و کافی شاپ آدرس : بانه میدان امام ( مروتی ) پایین تر از دانشگاه آزاد [قدیم] ساختمانِ درخشانی طبقه ی زیر زمین .

رستوران خانوادگی بهشت

 اماکن مذهبی، رستوران، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار هیمن، خیابان خانزاده

کافه رستوران ایتالیایی گپ

 رستوران، کافه و کافی شاپ، تهیه غذا و کترینگ بانه، بلوار سردشت، خیابان رجایی، خیابان مطهری   .اینها تنها چند مورد از رستوران های عالی شهر بانه می باشند که عزیزان میتوانند با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را برای صرف غذا انتخاب نمایند.  
رستوران در بانه  
 

 یک انتخاب عالی برای رستوران در بانه

  همانطور که گفته شد در سطح شهر شاهد شمار  زیادی از رستوران ها می باشیم ، اما پیشنهاد میدهیم  رستوران هایی را انتخاب نمایید که شرایطی را برای خدمات دهی بیشتر به شما عزیزان را دارا باشند . رستوران در بانه باید  فضایی کاملا تمیز و بهداشتی را داشته باشد ، در عین حال فضایی زیبا را برای جذب داشته و آرامش در آن وجود داشته باشد ،  طبخ غذا و طعم غذا باید در رستوران به صورت عالی ارائه گردد تا طعمی لذیذ را برای مسافرین  به همراه داشته باشد ، نکته بعد تنوع غذایی بالا می باشد . چرا که افراد دارای سلیقه غذایی های متنوع خواهند بود ، باید در رستوران ها امکان ارائه غذاهای محلی نیز وجود داشته باشد چرا که برخی از مسافرین مایل به امتحان غذاهای محلی در هر استان می باشند   نکات دیگر دسترسی راحت به رستوران می باشد  تا افراد پس ا انجام خرید  بتوانند با طی کردن مسافتی کم به رستورانی خوب دسترسی پیدا نمایند .   شما عزیزان میتوانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین مشاهده مراکز طرف قرارداد با رهایش کارت (رهایش یار فردای ایرانیان) به صفحه اصلی بخش بانه مراجعه فرمایید.  
نظرتان را بنویسید
نظر
نام
ایمیل
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم