هتل در کرج و اقامتگاه کجاست؟ به همراه آدرس و تلفن

هتل در کرج و اقامتگاه کجاست؟ به همراه آدرس و تلفن

کرج مهم ترین شهر مهاجر پذیر در کشور می باشد این شهر پر جمعیت و مهم که در استان البرز قرار دارد جمعیت بالایی را به خود اختصاص داده است ، کرج با آب و هوای مطلوب و نزدیکی آن به پایتخت دارای موقعیت اجتماعی خوبی می باشد و شهری مناسب برای زندگی بوده و سالانه افراد زیادی به دنبال اقامت و یافتن هتل در کرج هستند زیرا کرج شهری است که برای سفر های تفریحی  و کاری مورد استقبال قرار میگیرد.  

مکان های تفریحی کرج

  از مهم ترین مکان های دیدنی این شهر میتوان علاوه بر بازار کرج به کاخ مروارید( شمس)، روستای تاریخی آتشگاه، کاروانسرای شاه عباسی، پل تاریخی کرج، امامزاده طاهر، آتشکده ی تخت سلیمان، کاخ سلیمانیه اشاره کرد. از طبیعت بکر این شهر نیز میتوان به جاده چالوس- کرج، باغ سیب مهر شهر کرج ، مجموعه سد امیر کبیر، پیست اسکی خور، پیست موتور کراس حصارک  پیست اسکی دیزین اشاره کرد. همچین پارک هایی متفاوتی مانند جهان نما، پارک چمران، تندرستی، ایران زمین، باغ خانواده، تنیس وهامون در این شهر وجود دارد که مسافرهای زیادی را به خود میپذیرد.  

هتل در کرج

  برای سفرهای کاری و تفریحی و علی الخصوص درمان در کرج  افراد علاوه بر مثلا دندانپزشکی در کرج به هتل در کرج احتیاج دارند تا از این طریق بتوانند به سفر خود ادامه دهند که در این شهر علاوه بر مراکز خرید در کرج ، هتل ها و اقامتگاهای متفاوتی در مکان های مختلف این شهر وجود دارد مانند هتل مرمر ، هتل سامانی ، هتل امیرکبیر ، هتل گاجر ، هتل پردیس و . . . . که افراد میتوانند با توجه به شرایط خود بهترین هتل را انتخاب نمایند. از مهم ترین مسائلی که در سفر به همراه هر فردی خواهد  بود و بسیار مسئله ای تاثیر گذار می باشد هزینه سفر خواهد بود و بخش زیادی از هزینه ها به هتل در کرج اختصاص می یابد اما افراد با در دست داشتن کارت تخفیف رهایش یار میتوانند از تخفیف های ویژه ای در  هتل بهرهمند شوند و با کاهش هزینه هتل و اقامتگاه هزینه سفر خود را بسیار پایین بیاورند.  

بهترین اقامتگاه و هتل در کرج

 

هتل در کرج (دیزین)

آدرس: کرج خیابان دکتر شریعتی نبش فروغی تلفن: 02652129788 و 02652129789   هتل در کرج  

هتل سامان کرج

آدرس: ابتدای خیابان دکتر بهشتی ، خیابان دکتر همایون تلفن: 02632227114   هتل در کرج  

هتل در کرج (مرمر)

آدرس: خیابان دکتر بهشتی نرسیده به میدان شهدا خیابان فروغی تلفن: 02632241835   هتل در کرج   شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی در مورد دریافت کارت تخفیف در کرج با شماره های 02632553330 – 02632552125 – 09013430113 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند
نظرتان را بنویسید
نظر
نام
ایمیل
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم