کارت تخفیف برای درمان و دارو

کارت تخفیف برای درمان و دارو

کارت تخفیف برای درمان و دارو علاوه بر اینکه می تواند یک تبلیغ مفید و به جا برای دکتر باشد، می تواند یک کمک هزینه خوب برای درمان و دارو بیماران باشد. ذهنیت بیماران از اینکه وجود این کارت ها تنها به صرف معرفی پزشکان است و بس، کنار گذاشته می شود و می توانند با خیال آسوده به درمان و تهیه دارو خود بپردازند.

کارت تخفیف برای درمان و دارو چیست؟

همیشه نگرانی از هزینه های زیاد دارویی بیمار را از رفتن برای درمان دچار تشویش و نگرانی خواهد کرد. نقش کارت تخفیف برای درمان و دارو برای این بیماران می تواند یک قوت قلب باشد که با خیال آسوده تری به دنبال درمان و تهیه داروی خود باشند. زمانی که داروخانه مورد نظر با کارت تخفیف پزشکی طرف قرارداد باشد بدون هیچگونه نگرانی می توان داروی خود را تهیه کرد. با وجود این کارت می توان به جرات گفت که بیمار و حتی  پزشک به هدف خود رسیده است. برای دریافت دارو بیمار باید تمامی شرایط را فراهم کند یعنی همانند تمامی موارد بیمه ای مختلف، استفاده از کارت تخفیف پزشکی نیز دارای شرایط خاص خود می باشد. زمانی که بیمار از این کارت برای تهیه دارو استفاده می کند انتظار دارد که هزینه داروها کاهش چشمگیری داشته باشد. اما فراموش نکنید که این کار به شخص معالج و خود داروخانه طرف قرارداد بستگی دارد. زمانی که پزشک متخصص می خواهد برای حرفه خود کارت تخفیف پزشکی را صادر کند بایستی در ابتدا با چند داروخانه به توافق برسد. با این توافق پزشک توانسته است کاهش هزینه ها را برای بیمار خود فراهم کند. فراموش نکنید که تمامی موارد بیمه ای داروخانه ها در ابتدا به اطلاع بیمار رسانده خواهد شد و دیگر نیازی به نگرانی نیست.

نحوه کم کردن هزینه ها درمانی

متاسفانه این روزها به دلیل تحریم ها و افزایش نرخ ارزی هزینه درمان و دارو برای بیماران کاری طاقت فرسا شده است. در این میان وجود کارت تخفیف در تهران می تواند تا حد زیادی بار مشکلات را از روی دوش بیماران بردارد. در اینکه با کمک کارت تخفیف رهایش می توان هزینه های درمانی را کاهش داد، شکی نیست. اما برای هر کدام از شیوه های درمانی کارت تخفیف کاربرد خاص خود را دارد. به طور معمول کاربرد کارت های تخفیف در شیوه های درمانی عمومی بیشتر در هزینه های نهایی موثر واقع می شود. طبق گزارشات رسیده استفاده از کارت تخفیف می تواند هزینه های درمانی را از 70 تا 85 درصد در زمینه های عمومی و کارهای پزشکی ساده کاهش دهد.

کارت تخفیف درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

کارت تخفیف برای درمان و دارو محدودیت خاصی ندارد و تمام افراد می توانند از آن استفاده کنند. شاید برایتان جالب باشد که حتی حیوانات خانگی نیز می توانند کارت تخفیف درمان و دارویی را داشته باشند. کارت تخفیف پزشکی می تواند مانند سایر بیمه های درمانی که تمامی افراد خانواده از آن استفاده می کنند، محدودیت خاصی ندارد و تمامی افراد خانواده می توانند از آن بهره ببرند. . پزشکانی که دارای کارت تخفیف هستند، شرایطی را فراهم نموده اند که بیماران بتوانند به صورت قراردادی جداگانه اعضای خانواده خود را در کارت تخفیف برای درمان و دارو را شریک سازند. پس افرادی که کارت تخفیف را تهیه کرده اند می توانند با پزشک معالج خود صحبت کرده و پس از به توافق رسیدن اعضای خانواده خود را در این کارت دخیل سازند. البته نباید فراموش کرد که استفاده از این کار برای اعضای خانواده می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد.   کارت تخفیف درمان  

نحوه تهیه کارت تخفیف برای درمان و دارو

در اکثر مواقع برای تهیه کارت تخفیف برای درمان و دارو نیاز به هزینه خاصی نمی باشد. در برخی مراکز این کار رایگان انجام می شود اما در بعضی جاهای دیگر امکان دارد اندکی هزینه برای بیمار در برداشته باشد. . در ابتدا برای ثبت نام نیاز است که بیمار اطلاعات شخصی خود و هویتی را به طور کامل تکمیل کند. پس از تکمیل و ثبت آن پزشک مخصوص بیمار مشخص می شود. در نظر داشته باشید برای تکمیل و ثبت نام این کارت نیازی نیست که به پرداخت هزینه نمی باشد. نباید فراموش کرد که تهیه خود کارت تخفیف پزشکی برای پزشک هزینه ای دربرخواهد داشت اما این هزینه ها به هنگام ثبت نام از بیمار پس گرفته نمی شود.

مزایای کارت تخفیف برای درمان و دارو رهایش

زمانی که صحبت از افزایش قیمت داروهای تجویزی می شود مردم همیشه به دنبال پس انداز برای تهیه داروهای خود در طول سال هستند. به طور معمول داروهای عمومی گرانتر می باشند و امکان اینکه بیمار از بیمه خاصی برخوردار نباشد وجود دارد. از مزایای تهیه کارت تخفیف برای درمان و دارو رهایش می تواند شامل موارد زیر باشد: افراد میتوانند با پرداخت حق اشتراک، یکی از مشترکین رهایش یار باشند و سپس 5 نفر از اعضای خانواده یا اطرافیان خود را بدون پرداخت وجه تحت پوشش خود در آورده و آنها نیز از خدمات مراکز طرف قرارداد رهایش یار بهره مند گردند. درخصوص مراکز طرف قرارداد با رهایش بایستی گفت که، با کسر وجه تعهدی در قالب تخفیف، خدمت یا کالای خود را با تعرفه  کاهش یافته در اختیار مشترکین رهایش یار قرار می دهند .سایر مراکز  درمانی طرف قرارداد هم به همین صورت (درصدهای تعهدی خود را از کل مبلغ خدمت یا کالا کسر نموده و الباقی هزینه را مشترک پرداخت مینماید) لیست مراکز  و درصد تعهدی کاهش هزینه هایشان (تخفیفات)  بصورت دفترچه در پکیج رهایش کارت در اختیار مشترکین قرار میگیرد . انواع خدماتی که با کارت تخفیف در کرج ارائه می شود: شامل پوست، مو، زیبایی، لیزر، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، خرید عینک، مشاوره و روانشناسی، روانپزشک، جراحی جنرال،  قلب و عروق،  مغز و دفعات مراجعه و سقف هزینه ها از خدمات مربوطه بهره مند گردند.
نظرتان را بنویسید
نظر
نام
ایمیل
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم